Geceler gündüzlere gidip gelirken deve tellala ,pire ise berbere cinsel tacizde bulunuyordu.Bunu gören itler tahrik oluyor ürüyorlar,kervandaki develerde korkudan yürüyorlardı.
Mahalledeki esnaf karşıdan karşıya geçen genç kızlar hakkında anal,oral ve diyagonal fanteziler yaparken geçmişte kendi anaları da aynı yoldan karşıdan karşıya geçerken başka esnaflarında onların anaları hakkında bu tür fanteziler de bulunup bulunmadıklarını hiç düşünmüyorlardı.
Bakkal ile çakkal bir genç kızın karşıdan karşıya geçerken eteğinin rüzgarda savrulup savrulmayacağını , eteklerin sıcak havalarda bayanların apış aralarını havalandırması sayesinde nemden ve tahrişten koruduğu konusunda salya sümük konuşurlarken kız ise aralarından geçerken salyalara basmamak için acele ediyordu.Kız iki bina arasından savrularak kayboldu.Esnafsa yeni bir sakatat geçene kadar organlarını sağdan sola aldılar.
Kısa bir süre sonra kasabın esnaf caddesinden kasabın kızı geçti.Bakkal,terzi ve berber kasap görmeden organlarını soldan sağa aldılar.Yine bir süre sonra bakkalın kızı geçti.Bu seferde kasap ,terzi ve berber organlarını sağdan sola aldılar.Akşama doğruda terzi ve berberin hanımları ve genç kızları geçti.Durumu izleyen kasap ve bakkal organlarını soldan sağa aldılar.Günler geçiyor organlar bir sağa bir sola alınırken komün öncesi güç bazlı ilkel yaşantının devamı olan bu esnaf caddesi oluşumu bütün ahlakı yapıyı cinsel odaklı algıladığı için kendilerinin de dahil olduğu büyük yataklarını oluşturuyor bunu da sorgulamıyorlardı.Fakat her şey yukardan izlenmekteydi ve yeni çocuk peygamber geçerken çakkal şöyle diyordu.
Ay bu ne hoş çocuk
Pazarda kilosu kaça
Bilmiyorum canım
Hadi gidip
Pazarcı hamide soralım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder